woensdag 25 juni 2014

BRAND OBSESSION| TRIANGL Swimwear



Een nieuwe vaste categorie! Ik ga voortaan eens in de zoveel tijd een 'Brand Obsession' schrijven. Hierin vertel ik iets over een merk dat ik helemaal te gek vind. Dat kan een kledingmerk zijn, make-up, eten, noem maar op.
Deze keer: TRIANGL

A new categorie! Every now and then I'll be writing about a brand that I really love, I call this 'Brand Obsession' It can be about make-up, clothing, food, you name it!
This time: TRIANGL



Via Instagram en Tumblr kwam ik in aanraking met het merk TRIANGL. Dit Australische merk verkoopt bikini's en ondergoed. Het is een wat duurder merk, maar ik zit er echt aan te denken om te sparen voor een van hun bikini's. Ik vind ze op foto's zo mooi overkomen! Het nadeel is alleen dat de prijs aan de hoge kant is, er nog verzendkosten bij komen en dat er een kans is dat je invoerrechten moet betalen omdat het vanuit het buitenland wordt verzonden. Hoe dan ook, hieronder laat ik een paar van mijn favorieten zien!

Via Instagram and Tumblr I came in touch with the brand TRIANGL. This Australian brand sells swimwear and underwear. It's a little bit more expensive, well at least for me, but I'm honestly thinking about buying a bikini. They just look so pretty in the pictures! I'll show you some of my favorites.



Swimwear


Bron: Tumblr

Dit is mijn favoriet: Tilly Sunburst
het bovenstukje van de bikini is zwart/wit met mesh details en de kleur van het broekje wordt omschreven als 'Pastel neon orange'
Ik ben echt helemaal weg van de combinatie van het mesh topje met een pastel kleurig broekje. Zeker als je in de zomer een beetje bruin bent staat dit super mooi!


This one is my favorite! It's called Tilly Sunburst.
The bikini top is black/white with mesh details and the colour of the pants is described as pastel neon orange. I really love this combination, I'm sure it will look amazing when you are a little tanned.

Voor de set betaal je  / price  $79




bron: tumblr

Deze bikini vind je op de website onder de naam California Coral. Het model van de bikini valt onder de Chloe lijn. Andere kleuren waarin ik deze bikini erg mooi vind zijn mintgroen (omslag foto van deze post) en licht blauw.

This is TRIANGL's bikini called California Coral. The model is called Chloe. Another colour I really like is mint green (the first picture), and light blue.

Deze bikini kost / price  $79 

Hieronder nog wat andere mooie kleuren en modellen:
Some other colours and models:


Chloe - Santa Rosa Splash $79
bron: tumblr

bron: tumblr




bron: tumblr




Underwear


Links: Lucie - Candy Pink $55
bron: tumblr

bron: tumblr




bron: tumblr



Wat vind jij van TRIANGL?







5 opmerkingen:

  1. Erg mooi!
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Het materiaal ziet er ook mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat ze zo duur zijn! Over het materiaal heb ik nog een andere blogpost gemaakt met soortgelijke bikini's!

      Verwijderen
  3. Ik zie deze bikini's zó mega veel op instagram!

    BeantwoordenVerwijderen