zaterdag 10 augustus 2013

Yoghurt popsicles!





 I just made my own yoghurt popsicles en they were delicious and decided to share them with you!



Hi!
Gisteren ben ik naar de Ikea geweest en kocht weer een heleboel kleine dingetjes die je eigenlijk niet echt nodig hebt. Onder andere ijsvormpjes waarmee je zelf ijsjes kunt maken. Ik had al vaker zulk soort ijsjes voorbij zien komen op Tumblr en Instagram en wilde graag zelf ook een keertje zoiets maken. Toen ik thuis kwam wilde ik dan ook meteen de eerste ijsjes maken, maar jammer genoeg hadden we niet zo veel in huis. Uit eindelijk heb ik yoghurt-nectarine ijsjes gemaakt, en ze zijn super lekker!

Hoe ik ze heb gemaakt is heel simpel, dit heb je nodig:

Schil de nectarine en snij hem in vier stukken, gooi de nectarine samen met een klein kopje yoghurt in een blender. Zelf gebruikte ik vanille yoghurt maar het kan ook met normale yoghurt. Blend de yoghurt en de nectarine door elkaar, giet ze in de vormpjes (voor mij was 1 nectarine goed voor twee ijsjes, als je meer wil doe je gewoon van beide het dubbele) en zet ze in de vriezer! Binnen een paar uur heb je een lekkere, en gezonde snack!





_________________________________________________________________________
Yesterday I went to Ikea and bought a lot of things that I didn't really need to buy... I always do that, it's becoming a really bad habit. One of the things I bought is a popsicle maker! When I got home I immediately made my first home made popsicles. We didn't really have a lot to work with so I ended up making yoghurt and nectarine popsicles, and they turned out to be delicious!
 

You can see what you need to make them in the picture above. Peel the nectarine and cut it into four pieces, then simply blend both ingredients and pour them into the popsicle molds. Put them in the fridge and they should be ready to eat in a few hours!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten