dinsdag 29 april 2014

FASHION | Forever21 shoplog!



Hoi allemaal :) Zoals veel van jullie misschien wel weten is er onlangs de eerste Forever 21 winkel in Nederland geopend. Je kunt deze vinden in Amsterdam, aan het Rokin. Samen met een paar vriendinnen ben ik er heen geweest. En heb natuurlijk weer  te veel gekocht. Gelukkig maar dat het zo goedkoop is haha!

Hi everyone! Recently the first Forever21 store in the Netherland has opened! I've been to the store with some friends and bought way too much. I didn't really have a lot of money to spend, so thank god it's all so cheap :)




Black and white bodycon dress €12,75

Echt last-minute besloot ik dat ik dit jurkje toch wel erg graag wilde hebben. En voor nog geen €13 laat je zoiets niet liggen toch?





Floral skater dress, ongeveer €10

Omdat ik dol op skaterdresses ben was het geen verassing dat er een in mijn winkelmandje belandde. In mijn kast valt dit jurkje wel een beetje uit de toon omdat hij zo'n drukke print heeft. Ik denk dat meer dan 80% van mijn kast bestaat uit zwarte, grijze of bordeaux rode kleding haha.




Blue and green bodycon dress, ongeveer €10

En omdat ik  na het vorige jurkje de smaak te pakken had, besloot ik ook op dit jurkje met gekleurde print maar te kopen. De prijs weet ik niet precies meer, sorry!




Blue and green top, €6,95
Ik kon niet kiezen of ik liever de crop top of het jurkje wilde met deze print. Uiteindelijk heb ik ze allebei maar gewoon gekocht! 





Ben jij al bij de Forever21 in Amsterdam geweest? Zo ja, wat heb je gekocht? :)

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke aankoopjes! Ik moet ook zeker snel eens gaan kijken :)

    www.kijkonsleven.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die crop top is echt geweldig! Ik word hier zo hebberig van haha
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste jurkje is prachtig! Ik heb zelf bij F21 een blauwe playsuit en een wit jurkje gekocht :)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle jurkjes staan je mooi, maar vooral die eerste vind ik leuk! Ik ben er vandaag geweest, heb een aantal hele leuke dingen gescoord. Shirtje van de Rolling Stones, kanten rokje en mooie sieraden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige jurkjes en je hebt echt een mooi figuur! Liefs,
    http://imkcool.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen