maandag 10 februari 2014

Beauty wishlist - Budget Make-up

Ik wil vandaag graag een wishlistje met jullie delen, en omdat het producten zijn van allemaal budget merken, kan ik waarschijnlijk alles wat ik wil kopen zonder er extreem veel geld aan kwijt te zijn! Veel van de producten zijn uit het nieuwe assortiment van Essence en Catrice. 




Catrice Crushed Crystals - Oyster & Champagne €3,39


De crushed crystal lakjes zijn een beetje te vergelijken met de liquid sand lakjes die je de laatste tijd veel hebt gezien. Ik vind deze kleur er heel mooi uitzien, een beetje champagne kleurig met allemaal soorten glitters. 

Catrice Crushed Crystals - Call Me Princess €3,39

Call Me Princess is een zelfde soort lakje als Oyster & Champagne maar dan in een andere kleur. de kleur van deze lak is een combinatie van goud, roze en oranje.  Ik had deze laatst bijna gekocht bij de Kruidvat maar twijfelde nog en kocht hem niet. Daar heb ik nu een beetje spijt van dus ik ga hem binnenkort toch maar kopen.

Catrice - Glitterazzi €2,99




Deze nagellak heb ik al gekocht en ik ben er echt superblij mee. Deze nagellak is een topcoat met allemaal vlokken erin die verschillen in vorm en grootte. De vlokken hebben een soort holografisch effect waardoor ze in het ene licht roze zijn en in ander licht juist weer een soort blauw groene kleur. Echt heel apart, maar super leuk.

Essence Blush up! - Heat Wave €3,59


Een hele mooie ombre blush. Aan de linker kant is de blush een oranje kleur, in het midden meer koraal en aan de rechterkant roze. Ik ben deze nog niet in de winkel tegen gekomen.


Essence Crystal Eyeliner €2,29

Deze eyeliners wil ik echt heel graag hebben! Beide kleuren haha. Ik kan nergens op internet een swatch vinden, maar ik ga er vanuit dat de eyeliners een holografisch effect hebben net als de nagellak van Catrice. 


Essence Pixie Dust / Baby you're a firework  €1,99

De linker nagellak is Pixie Dust en de roze nagellak in het midden is Baby You're A Firework. Als ik het goed heb, hebben beide nagellakjes een soort liquid sand structuur (alweer haha). Ik ben echt gek op liquid sand lakjes, en voor nog geen twee euro kan ik deze moeilijk laten liggen!

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC23   €6,95

Ik was vandaag voor de eerste keer bij de Flormar. Ik moet zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk was, veel dingen oogde een beetje rommelig. Deze lippenstift vond ik wel erg mooi. De textuur is best romig maar dekt goed! Ik ben voor de kleur DC23 gegaan(de kleur op de foto) en twijfel of ik DC26 nog ga halen binnenkort. 

1 opmerking: