zondag 16 februari 2014

Fashion Wishlist (+some lifestyle stuff)

Laatst plaatste ik een artikel over mijn beauty wishlist, en bij deze ook mijn wishlist op het gebied van fashion. En stiekem ook een lifestyle artikel ;)



Via via kwam ik op de website van OYSHO, hier hebben ze echt super schattige sokken! Bijna al mijn sokken hebben gekke patroontjes en kleurtjes. Deze twee zijn mijn favoriet, twee paar sokken met een ijsco kraampje met een hond en een paar grijze sokken met ijsjes erop. Op de roze sokken staat een aapje met daar omheen kleine banaantjes. Zo lief! 

IJsjes sokken                                    Apen sokjes





Deze bordeaux rode maxi dress is van Boohoo.com. Ik twijfel nog een beetje of ik deze jurk ga kopen. Ik ben bang dat hij te land is omdat ik maar 1.60m ben... Van de schouder tot de grond is de jurk 148cm, dus met hele hoge hakken zou het misschien net aan kunnen. 





Schrik niet, het is geen shag maar gewoon thee haha. Ik ben dol op aparte thee smaakjes, en al helemaal op leuke verpakkingen. Bij teabar.nl kun je deze schattige 'tea clutches' kopen. De smaak Choco Chanel lijkt me niks voor mij, chocolade en thee vind ik maar een vreemde combinatie. Ik zou eerder gaan voor de smaken Mango Madness of Champ Chique. Zelfs de namen van deze thee is leuk!




Deze schoenen kwam ik tegen op Instagram en ik vind ze zooooo mooi. En duur...
Ik kon de schoenen zo snel even niet op een Nederlandse webshop vinden, dus dit is de prijs als je de prijs in dollars omrekent. Waarschijnlijk zal de prijs in Nederlandse winkels wel hoger liggen, dus ik ga wel op zoek naar mooie knock offs.



Over knock offs gesproken, ik kwam op eBay deze neppe Jeffrey Campbell schoenen tegen. Ik heb van dezelfde verkoper al een keer dit model schoen gekocht, maar dan gewoon zwart effen nep leer. Ik vind deze met paisley patroon toch wel erg vet!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten