zaterdag 3 mei 2014

FASHION | New in: Tropical swimwear


De zomer is in aantocht en op webshops, instagram en andere blogs zie ik de ene mooie bikini na de andere. Ik word er zo hebberig van! In de H&M kon ik mezelf niet inhouden en heb een nieuwe bikiniset en nog een los bikinitopje gekocht.

Summer is coming! Everywhere I go, I see pretty swimwear. I just want them all! I kinda let myself go in H&M and bought one set and a top to mix and match.



Ik vind deze bikini zo leuk! De bikini is multi-colour en daardoor lekker zomers! Het printje bestaat uit palmbladeren en tropische bloemen. Aan de rand van het broekje zitten rushes, en ook aan de binnenkant van de cups van de bikini zitten rushes.
Het broekje kost  €9,95
Het topje kost  €14,95

I think this bikini is so cute! It's multi-colour and that makes it perfect for summer! The print contains palmtree leaves and some tropical flowers. The bikini has some ruffles on the pants and on the cups of the bikini top.
Pants  €9.95
Top     €14,95



Ik kon mezelf niet inhouden en kocht ook nog deze mooie effen zwarte bikinitop. Al een tijdje was ik op zoek naar een normaal standaard zwart bovenstukje die ik met broekjes met een printje kon combineren. Ik denk dat deze top heel leuk staat bij de bikini hierboven, maar ook bij mijn flamingo bikini!
Bandeau bikini's staan mij niet zo goed, dus ben ik blij dat ik dit voorgevormde model heb kunnen vinden. Er zit geen push up in de bikini, alleen een beugel.
Zwarte topje €14,95

I just had to buy this black bikini top. I've been looking for something like this for a while now, and I'm so happy I found one! I want to combine this top with bikini pants with a pattern, like my flamingo bikini.
I don't like the way bandeau bikini's look on me, so I prefer a top like this. The bikini is not push up.
Black top   €14,95

Bron: achtergrond: Tumblr, Bikini's: H&M


Wat voor bikini heb jij? Of welke wil je graag kopen?

6 opmerkingen:

  1. Leuke bikini's. Ready for the summer! Liefs,
    http://imkcool.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Denk dat ik er nog een paar bijkoop haha. Volgens mij worden bikini's mijn verslaving :D

      Verwijderen
  2. Ahhhh, die eerste bikini! Kwijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke bikini, ik heb gisteren toevallig een bikini van ebay binnen gekregen! Lijkt enorm veel op een victoria secret bikini!

    Liefs x
    http://www.blogbymerdjelin.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit ook vaak op eBay en kom die bikini's vaak tegen maar ik vertrouw de maten nooit. Komt er een review of iets van op je blog?

      Verwijderen