zondag 11 mei 2014

TREND | Neoprene swimwear

Bron: sartorialgravy

Neopreen (in het Engels Neoprene) is  onderdeel van de familie van de synthetische rubbers. Dit klinkt allemaal heel moeilijk, maar het is eigenlijk gewoon het materiaal dat je kent van duikpakken en laptop hoezen. De laatste tijd duiken steeds meer bikini's op die gemaakt zijn van deze stof. In deze blogpost deel ik mijn favoriete neopreen bikini's met jullie.

Neoprene is a synthetic rubber. This probably sounds a bit odd, but to clear it up: neoprene is the material you know from wetsuits and laptop sleeves. Lately there have been quite a few shops that started selling neoprene bikini's. In this blogpost I'll share my favorite ones with you. 




TRIANGL
Via Instagram heb ik het Australische merk TRIANGL ontdekt. Het lijkt wel of alle leuke merken zich aan de andere kant van de wereld bevinden. En prijzig zijn. Een bikini bij TRIANGL kost je tussen de 79 en 89 Australische dollar. En dan komt er ook nog eens 20 AU dollar verzendkosten bij. Al met al valt TRIANGL dus niet in de prijsklasse van Primark en H&M. Normaal zou ik er niet eens aan denken om zo'n dure bikini te kopen voor die drie dagen dat hier in Nederland de zon schijnt, maar stiekem vind ik deze bikini's toch wel erg mooi. 

I know this brand via some people I follow  on Instagram. It seems like all the great brands are from Australia! TRIANGL has really pretty swimwear, but a con is the price. For one bikini you need to pay arount 79 and 89 Australian dollar. Plus $20 shipping. Normally I wouldn't even think about buying a bikini this expensive, but God, I like them soooo much.


Bron: Tumblr


Bron: Tumblr






Bron: Tumblr

Rechts: MOLLY ROSEWOLF $89




N.L.P 

Een ander merk dat neoprene swimwear verkoopt is N.L.P, verassend genoeg ook een Australisch merk. Dit merk staat vooral bekend om de felgekleurde (bandeau) bikinitopjes met aparte vormen. Jammer genoeg is N.L.P ook niet studenten budgetproof, maar misschien wel het sparen waard!

Another brand that has neoprene swimwear in their collection is N.L.P. Surprisingly, another Australian brand haha. This brand is mostly known for it's neon coloured bandeau tops. Sadly enough, N.L.P. isn't for students with a tight budget. But maybe it's worth saving for!

bron: N.L.P

Zip Front Strapless Top - Pink / Purple $140 (Australische dollar)




Bron: N.L.P





Bron: N.L.P







AQUA

Ook voor een bikini van dit merk moet je behoorlijk wat geld ophoesten. Maar dan heb je in veel gevallen wel twee bikini's! AQUA Swimwear maakt namelijk reversible bikini's. Deze kun je ook binnenstebuiten dragen. Ik laat jullie mijn favoriete reversible bikini's zien!

This brand is a little bit expensive as well. But you get two bikini's! AQUA Swimwear makes reversible bikini's, so you can wear both sides! I'll show you my favorite AQUA bikini's :)

Bron: Aquaswimwear





Bron; Aquaswimwear




Bron: Aquaswimwear






Welke bikini is jouw favoriet?



4 opmerkingen:

  1. Wat een grappige trend! Ik weet alleen niet of ik zelf zo'n bikini zou kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze zelf erg mooi! Als ze goedkoper waren kocht ik er zeker eentje

      Verwijderen
  2. Ik vind ze wel heel mooi, maar sommige lijken een beetje ongemakkelijk haha
    Vooral die turquoise en die twee laatste vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die drie van N.L.P. zien er erg vet uit, maar ik weet niet of het lekker zit! Ik vind van Triangl zelf de bikini's het mooist

      Verwijderen