vrijdag 30 mei 2014

FASHION | Shoplog Primark



Afgelopen week ben ik met Quinty wezen shoppen bij de Primark. In eerste instantie zou ik alleen spullen van mijn broertje omruilen, maar ik liep de winkel uit met een tas vol met spullen voor mezelf...



Bikini, pants €3, top €7 








Het begint een serieuze verslaving te worden. Vorige zomer had ik in totaal 2 a 3 bikini's gekocht. Dit jaar heb ik nog niet eens gezwommen en ik heb al 5 bikini's ingeslagen. het is de schuld van de Primark. €3 voor een broekje! Met watermeloenen! Dat laat niemand liggen. Helemaal ik niet want ik heb echt een zwakte voor printjes met tropisch fruit. 

Het topje is effen zwart met schouderbandjes. Ik heb al een zwarte halter bikini, maar deze is toch net een tikje anders. Ook heeft de bikini een gehaakt detail over de cups. Zelf vind ik dat dat wel een mooi effect geeft. Dit bovenstukje kan ik lekker combineren met alle broekjes met printjes. Het broekje die bij deze bikini hoort vond ik niet zo. 



High Waist Shorts, €13




Normaal staan hoge taille broekjes me niet zo goed, maar toen ik deze zag moest en zou ik hem aan proberen. En tot mijn geluk zat hij mooi! Het bovenste gedeelte zit echt in je taille, niet zo halverwege je heup. Ik ben ook echt gek op de geraffelde details, dat maakt het broekje lekker speels. 




Bikini Bag, €2,50 (?)




In dit schattige tasje met grafische print kan je, je natte bikini doen na het zwemmen. Door de waterafstotende stof aan de binnenkant wordt je tas dan als het goed is niet nat! Ideaal voor op vakantie of een dagje strand.


Zonnebloem haarbandje, €1,50


Tot slot een schattig haarbandje met zonnebloemen. Ik heb al een haarbandje met madeliefjes die ik vorig jaar in Engeland bij de New Look heb gekocht, maar nu heb ik dus twee bloemen elastiekjes. Ik ben zelf blond en geel is absoluut geen kleur die ik voor in mijn haar zou uitkiezen, maar stiekem wilde ik hem toch wel erg graag kopen. Dit haarbandje staat denk ik het mooist bij meiden met donker haar.


Heb jij al zomerinkopen gedaan?




1 opmerking:

  1. Wat leuk allemaal! Gaaf dat shortje, die hadden ze laatst nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen