dinsdag 13 mei 2014

FASHION | Rainy Days Outfit Inspiration



Normaal begint het in mei lekker weer te worden, kunnen we al ijsjes eten en zonnen in de tuin. Dit jaar lijkt het alsof de vijfde maand van het jaar er nog geen zin in heeft. We hebben meer regen dan zon gezien, en voor ijsjes is het eigenlijk nog te koud.
Ook al mijn zomerkleding kan ik niet aantrekken zonder ijskoud en drijfnat thuis te komen. Om zeiknatte kleding en verkoudheid tegen te gaan heb ik in deze post drie outfits samen gesteld die net iets beter tegen regen kunnen dan je nieuwe dunne zomerjurkje of die leuke hakken met open teen.


Normally is May the time when the sun starts shining and you can sunbath in the garden while you're eating ice cream. But this year it seems like the fifth month of the year isn't ready yet. There has been so much rain in the Netherlands and it's sadly a little too cold for ice cream.
I can't wear al the new clothes I bought for the summer without freezing or ending up soaking wet. To prevent this and an illness, I created three looks that are rain proof!







Jeans: Topshop    -    T-Shirt: The Sting     -     Shoes: Net-a-Porter     -     Umbrella: Bloomingdales

De regenlaarsjes van deze outfit bewijzen dat regenlaarzen echt niet altijd donkergroen en saai hoeven te zijn! Op regenachtige dagen kom jij toch stralend voor de dag met dit schattige shirtje met bloemetjes en de lichtgekleurde boyfriend jeans. 

These rain boots prove that not all rain boots are dark green and boring! On a rainy day you will shine in this floral top with the light blue boyfriend jeans.



Shoes: Vans   -    Jeans: Oasis   -    Jacket: Pull&Bear   -   Top: Abaday   -   Umbrella: Forevernew

Met een zwarte broek met hoge taille zit je altijd goed! Dit is echt een must have item voor in je kledingkast. Nog een must have is een wit leren jasje zoals dit exemplaar van Pull & Bear. Vans zijn schoenen die vies mogen worden, dus een beetje modder op je schoenen tijdens een regenbui is geen ramp. Met de blauwe paraplu met print fleur je je outfit nog wat op. 

A black high waist jeans is always a winner. You can't go wrong with this must have. Another must have for this summer is a white leather jacket, like this one from Pull & bear. Vans are shoes that can get dirty, so you don't have to worry about your shoes whilst running in the rain. To make the outfit a little more colorful you can add a colored umbrella with a cute pattern



Jeans: River Island   -   Shirt: New Look   -    Boots: River Island   -    Parka: Ringsandstings

Een parka met capuchon is ideaal voor regenachtige dagen. Met deze chunky bikerboots zullen je sokken lekker droog blijven. En lekker zomers, een shirtje met ananassen. 


A parka with a hoodie is ideal for rainy days. These chuncky bikerboots will keep your socks dry. And off course some pineapples, even though the sun isn't shining (yet). 



Welke outfit is jouw favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb gehoord vanochtend op de radio dat het na woensdag weer mooi weer gaat worden! Dus hopelijk kunnen we ons weer snel naar zomeroutfitjes verkleden! Leuke outfits heb je samen gesteld. Ik vind die laatste outfit met die schoenen zo leuk ik heb ze zien staan toen ik onlangs in de River Island was maar ik heb staan twijfelen om ze te kopen maar ik baal nu want ik heb het niet gedaan. En die printjes van de T-shirts die je hebt uitgezocht zijn ook heel leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh zonde! Die schoenen zijn zo gaaf. Ik kan niet wachten tot het mooi weer wordt :)

      Verwijderen